5 Kasım 2011 Cumartesi

İZMİR ÇIKIŞLI OKUL TURLARI/2012-2013 ÖĞRETİM YILI

ÇANAKKALE KÜLTÜR TURU
1 GECE/2 GÜNDÜZ

1. GÜN: Gece saat 22:30da Hatay üçyoldan,23:00de möntrö fuar Lozan kapısı önünden,23:30 da Karşıyaka anıttan önünden hareket.Yolda verecegimiz molaların ardından sabah saatlerinde ÇANAKKALE’DEoluyoruz. iskelede bizi bekleyen feribota biniyor 30 dk. Yolculugun ardından ECEBATA ULAŞIYOR .Burada alacağımız sahah kahvaltısı serbest zaman ardından rehberimiz eşliğinde ŞEHİTLİKTEKİ gezimize başlıyoruz.Sırası ile;
*Kilitbahir Kalesi-Tabyalar-Seyit Onbaşı Anıtı-Yahya Çavuş-Çanakkale Şehitleri Abidesi ziyaretinden sonra öğle yemeği molası.
*Anzak Koyu-Kanlı Sırt-Conk Bayırı-Kemal Yeri-Kabatepe Müzesi ziyeretlerinin sonrasında Eceabat’a bizi bekleyen vapurumuzla 45 dk deniz yolculuğunun ardından ÇANAKKALE’YE geri dönüyoruz.Çannakkele de vereceğimiz molanın ardından otelimize yerleşiyoruz.Akşam yemeği konaklama otelimizde.

2.GÜN:Hotelimizde alacağımız sabah kahvaltısından sonra ASOSOS'A hareket ediyoruz yolumuz üzerindeki TRUVA ANTİK kentine ulaşıyor, tahta atı ziyaretediyor,BERHAMKALE ANTİK KENTİ’neulaşıyor,antik kenti ziyareti ediyor ,ASSOS ANTİK LİMAN’A geçiyoruzuz. Burada vereceğimiz öğle yemeği serbest zaman ardından İZMİR’e dönüş yolculugumuza başlıyor, yolumuz üzerindeki TAHTAKUŞLAR MÜZESİ- ziyaretleri sonrasında ,akşam saatlerinde İZMİR’DE oluyoruz. serbest zam

ÜCRETE DAHİL HİZMETLER:
*4*otelde 1 gece konaklama /DOVE HOTEL ASSOS/İDAKALE HOTEL GÜZEL YALI-Ç. KALE) /yarım pansiyon pansiyon/sabah //akşam yemekleri
* ulaşım
*öğle yemekleri
*milli parklara ait girişler
*otelde alınacak ekstra,içecekler
*assos antik liman- gidiş dolmuş ücretleri